22بهمن لاجیم

آقا مجید سلام بیا ببین پدرت توی لاجیم غوغا بپاکرده آمریکا دستور داده حقوق بازنشستگیش  رابخاطر اهانت به آمریکا واسراعیل وشرکت در تظاهرات 22بهمن قطع میکند 

بعد از اینکه خبر را شنید اینچنین غمناک شد

وپرچم را بدست كربلائي حسين اردشيري كه با يادبرادرشهيدش (علي اصغر) درتمام صحنه حاضراست داده است

وپدر شهيدحسن نژاد ونوه شهيد بيواره و برادرشهيد ولي نژاد گزينه روي ميز خودرا خونبهاي شهيدانشان ميدانند

پسر خوبم بالاخره برگشتی!


افسران - پسر خوبم بالاخره برگشت!
اللهم الرزقنا توفیق الشهادت فی سبیلک

سارقان در چنگال قانون...



افسران - سارقان در چنگال قانون...
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، باند سارقان خوراکی های مدرسه کشور امروز دراستان تهران به دام پلیس افتادند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: سرکرده این باند سه نفره کمتر از دو ساعت از آخرین سرقتشان در یکی از مدارس دستگیر شد.
سرهنگ ژامبون نژاد افزود: ماموران انتظامی با استفاده از دوربین های مداربسته ، پس از دستگیری سرکرده این باند دو عضو دیگر باند را در مهد کودک هم جوار مدرسه دستگیر کردند.
وی گفت این گروه سه نفره بیش از300 فقره سرقت از خوراکی های بچه های مدرسه در شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، کرج ،قزوین، قم و اراک انجام دادند!
وی با اشاره به روش سرقت این باند گفت: دو فرد عضو این باند با گفتگو و سرگرم کردن بچه ها، زمینه سرقت را برای عضو دیگر این باند فراهم می کردند تا آنان خوراکی های داخل کیف را سرقت کنند و از صحنه متواری شوند.

تصویر بدون پوشش این سه سارق با دستور قضایی بدون سانسور پخش میشه و از مال باختگان تقاضا داریم برای پیگیری به آگاهی شاهپور مراجعه کنند خخخخخخخخخخخخخخخخخخ ههههههههههههه

حسی شیرین


افسران - حسی شیرین

سلامتیشون "صلواتـــــــ ــــ... "


افسران - سلامتیشون
گاهی خسته می شود .. ..

خسته از سرنگ های بی رحم همیشگی

خسته از انتظار بر روی تخت

خسته از تهوع های بی وقت

خسته از نگاه دیگران

خسته از جمله تکراری "خدا شفا بده

خسته از اینکه صدای بازی بچه ها همیشه آنسوی پنجره است

برای رسیدن به کبریا ، باید نه کبر داشت نه ریا ...



افسران - برای رسیدن به کبریا ، باید نه کبر داشت نه ریا ...

کفر آدم می آری  بالا کفر آدم می آری  پایین -کفر آدم می آری -وسط

مطالب زیبا از زیدالله عزیز ودوست داشتنی

در موصل که بودیم هر از گاهی یک اصطلاح من در آوردی سر زبان‌ها می‌افتاد و به سرعت بین همه پخش می‌شد و در عرض دو سه روز می‌دیدی همه دارند از آن استفاده می‌کنند. حوالی بهمن سال 65 بود که این اصطلاح سر زبانها افتاد( کفر آدمو میارن پایین) این اصطلاح بجای همان اصطلاح معروف کفر آدمو میارن بالا رایج شده بود که در مواقع عصبانیت کاربرد داشت. مدتی که گذشت این اصطلاح کهنه شد و خیلی زود این یکی سر زبانها افتاد. کفر آدمو میارن وسط. این یکی خیلی نوبر بود و وقتی می‌گفتند همراهش می‌خندیدند. اسارت پر بود از این شیرین کاری‌ها و مبتکر بعضی از اینها امرالله حاجی بچه شوشتر بود. حتی یک بار صفر قربانی مسئول آسایشگاه ما در حین سخنرانی وقتی داشت راجع به بی‌نظمی بعضی‌ها صحبت می‌کرد با عصبانیت گفت این بی نظمی‌ها کفر آدمو میاره وسط. خودش خندید و بقیه هم خندیدند. یاد هم آنها بخیر.