پیر شدیم...!
حاصل زندگیمون
نمیخوای برگردی...!!!؟؟؟
+ نوشته شده در جمعه سی و یکم اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت 22:22 توسط حاج نامدار سليماني وركي
|
پیر شدیم...!
حاصل زندگیمون
نمیخوای برگردی...!!!؟؟؟
آزاده ارجمند جناب آقای احدی، مدیر عامل موسسه بعد از دو دوره مدیریت عاملی موسسه پیام آزادگان و با پایان یافتن دور قانونی دوم برای ادامه مدیریت کاندیدا نشدند وبه این ترتیب اعضای مجمع، مدیر عامل جدید آزاده دکتر غلامعلی قاسمی را به این سمت منصوب نمودند.
این موسسه از زحمات خالصانه آقای احدی در مدیریت موسسه و توجه جدی ایشان که به موضوعات مربوط به آزادگان داشتند، تقدیر می نماید و از خداوند بزرگ توفیق ایشان در سایر مراحل زندگی را مسئلت می نماید.


عکس اول :گروهی از اسرای ایرانی پس
از عملیات ارتش عراق در "البیضا"
عکس دوم:یکی از اسرای ایرانی پشت سیمهای خاردار اردوگاه اسرا
سال 1983
عکس سوم:اهانت سرباز عراقی به تصویر آیت الله منتظری پس
از بازپس گیری "فاو". سال 1988
"ژان پاولوفسکی" عکاس فرانسوی







