پیر شدیم...! حاصل زندگیمون نمیخوای برگردی...!!!؟؟؟
+ نوشته شده در جمعه سی و یکم اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت 22:22 توسط حاج نامدار سليماني وركي
|
آزاده ای از دیار وركي
این وبلاگ سعی دارد در راستای خدمت به خانواده های معظم ومعززشهدای ورکی جانبازان- آزادگان- ومردم قهرمان ورکی وبخصوص آزادگان سربلند کشور و خانوادهای معزز آنان ، هر گونه اطلاعات و اخبار و مقالات سیاسی ، فرهنگی ، اقتصادی،اجتماعی مورد نیاز این قشر شریف را تهیه تنظیم و منتشر نماید. درج نظرات خوانندگان در قسمت نظرات ، به معنای تایید آنها نبوده و صرفاً به منظور احترام به آزادی بیان در نظام مقدس ج ا ا می باشد. لذا خواهشمند است در طرح نظرات از توهین و تعدی به حقوق عمومی و خصوصی اکیداً اجتناب گردد وبلاگ هر نظری را که به افراد حقیقی و حقوقی توهین نماید حذف خواهد نمود. استفاده از مطالب این وبلاگ صرفاً با ذکر منبع بلامانع می باشد. مدیر وبلاگ : نامدار سليماني وركي