جای ماخالی

 

untitled.png

رجعت پرستوها

 

untitledhh.png

 

تبریک آیت‌الله سیستانی برای آزادسازی فلوجه

نواي اذان از منبر مسجد الانبياء فلوجه كه روي آن تا چند روز پيش

اسلام تكفير ميشد و جان و مال و مسلمانان مباح خوانده می‌شد.

اذان سرباز عراقی در مسجد فلوجه+عکس
 
حضرت آیت الله سیستانی آزادسازی شهر فلوجه از لوث تروریست ها را تبریک گفتند و از نیروهای پلیس برای نقش ویژه شان در این آزادسازی تقدیر کردند.

به گزارش شهدای ایران به نقل از پایگاه عراقی  نون، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدالصافی نماینده حضرت آیت الله سیستانی و امام جمعه کربلا، پیام تبریک معظم له را به نیروهای پلیس ابراز داشت و از نقش نیروهای پلیس در عملیات آزادسازی فلوجه از لوث داعش تقدیر نمود.

محسن رضایی خطاب به سلمان، بن‌سلمان و جبیر:

 

جاهلیت نتیجه‌ای جز بدنامی برای شما ندارد

محسن رضایی عنوان کرد: در حالی که شما راه خانه خدا را بر حجاج ایرانی بستید و آشکارا از تروریست‌های حاضر در فلوجه حمایت کردید، فلوجه آزاد شد و چشم تکفیری ها کور شد، بیایید از شکست خودتان در یمن و عراق و سوریه درس بگیرید.
تصویر جاهلیت نتیجه‌ای جز بدنامی برای شما ندارد

به گزارش جام جم آنلاین، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه شخصی اینستاگرامش خطاب به سلمان، بن سلمان و جبیر از حکام سعودی نوشت: در حالیکه شما راه خانه خدا را بر حجاج ایرانی بستید...

در حالیکه دو گروه تروریستی را با فرماندهی کنسولگری خود در اربیل، وارد مرزهای کردستان ایران کردید و همه آنها کشته شدند...

در حالیکه به آشکاری از تروریست های مستقر در فلوجه عراق حمایت کردید، فلوجه آزاد شد، چشم تکفیری ها کور شد.

بیایید از شکست خودتان در یمن و عراق و سوریه درس بگیرید و از مسلمان کشی و کودک کشی دست بردارید

جاهلیت هیچ نتیجه ای جز بدنامی برای شما ندارد.

 

درپی اقدام آل‌خلیفه علیه شیخ عیسی قاسم صورت گرفت

 

هشدار بی‌سابقه سردار سلیمانی به رژیم آل‌خلیفه/ تعدی به شیخ عیسی قاسم به سقوط رژیم بحرین منجر خواهد شد

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در پی سلب تابعیت رهبر شیعیان بحرین هشدار داد که در صورت هرگونه تعدی به شیخ عیسی قاسم با مقاومت مسلحانه بی سابقه ای روبرو می شود که اسقاط رژیم بحرین گوشه ای از تبعات آن خواهد بود.
تصویر هشدار بی‌سابقه سردار سلیمانی به رژیم آل‌خلیفه/ تعدی به شیخ عیسی قاسم به سقوط رژیم بحرین منجر خواهد شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی اقدام آل خلیفه مبنی بر سلب تابعیت از شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین، بیانیه ای صادر کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم مسلمان و مظلوم بحرین مدت طولانی و سالهای مدیدی است تحت ظلم، تبعیض، بی عدالتی، تحقیر واقدامات خشن، ضد انسانی و غیر قابل قبول آل خلیفه قرار گرفته اند.
این مردم نجیب و صبور به رغم فشارهای سنگین و برخوردهای نژاد پرستانه آل خلیفه حتی دستگیری برخی از رهبران سیاسی و دینی، به زندان کشاندن زن‌ها و کودکان و شکنجه خوفناک آنها، لغو تابعیت شهروندان، تضییع حقوق شهروندی و دهها جنایت دیگر، بدون دادن هر گونه بهانه ای به دست آل خلیفه بدنبال احقاق حقوق حقه
خود بصورت مسالمت آمیز بوده و تشدید فشارها هرگز آنها را از این مسیر سلمی خارج نکرده است.
اما گستاخی آل خلیفه به جایی رسیده است که با نادیده گرفتن نجابت مردم و حرکت سلمی آنها و با استفاده از
سکوت معنادار سازمان ملل، آمریکا و کشورهای غربی هر روز بر دامنه جنایات خود و ایجاد خفقان و فشار
بیشتر بر ملت بحرین افزوده است.
بازداشت غیر قانونی شیخ علی سلمان و دیگر رهبران سیاسی و دینی بحرین در سایه سکوت مجامع بین المللی،
آل خلیفه را به این گستاخی کشانده تا حریم روحانی بر جسته و رهبر دینی شیعیان بحرین، حضرت آیت الله شیخ
عیسی قاسم را مورد تهدید قرار داده و تصورات نگران کننده ای در اذهان مردم منطقه و بحرین بوجود آورد.
به نظر می رسد آل خلیفه از حرکت مسالمت آمیز مردم سوء استفاده کرده و برآورد دقیقی از خشم مردم ندارد.
یقینا آنها می دانند تجاوز به حریم آیت الله شیخ عیسی قاسم خط قرمزی است که عبور از آن شعله ای از آتش
را در بحرین و سراسر منطقه پدید خواهد آورد و برای مردم راهی جز مقاومت مسلحانه باقی نخواهد گذاشت.
قطعا تاوان آن را آل خلیفه پرداخت خواهد کرد و نتیجه آن جز نابودی این رژیم سفاک نخواهد بود
حامیان آل خلیفه بدانند اهانت به آیت الله شیخ عیسی قاسم و استمرار فشارهای بیش از حد به مردم بحرین
سرآغاز انتفاضه خونینی است که عواقب آن بعهده کسانی خواهد بود که به گستاخی حکام بحرین مشروعیت
می دهند.
(وانتصروا من بعد ما ظلموا و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون) شعرا 222

قاسم سلیمانی

تو کنار منی....

 

افسران - تو کنار منی....

سیل صلوات راه بیاندازید .

 

افسران - سیل صلوات راه بیاندازید .

علامه طباطبایی
هرگاه میان مشکلات قرار گرفتید،
سیل صلوات راه بیاندازید .
زیرا آن سیل حتما مشکلات را با خود میبرد
....

مهندس حاج بهمن عالیشاهی عزیز رییس محترم اداره برق کیاسر تسلیت

حضورنماینده محترم مجلس شورای اسلامی ساری ومیاندرود ونماینده محترم قائمشهروسوادکوه و  امام جمعه وبخشدار وشورای اسلامی وروسای ادارات آموزش وپرورش کیاسر مشاور استاندار وبخشدار کلیجانرستاق ومسولان ادارات برق ونفت ومسوولان استانی وشهرستانی در مراسم سوم وهفتم این خواهر عزیز شرکت داشتند

IMG_3420.jpg

IMG_3446.jpg

IMG_3458.jpg

IMG_3461.jpg

IMG_3517.jpg

IMG_3527.jpg

IMG_3599.jpg

IMG_3701.jpg

IMG_3704.jpg

IMG_3744.jpg

مجید جان تسلیت

IMG_3154.jpg

IMG_3158.jpg

IMG_3163.jpg

IMG_3164.jpg

IMG_3168.jpg

تشییع جنازه مرحومه مهناز عالیشاهی

IMG_3122.jpg

IMG_3124.jpg

IMG_3135.jpg

IMG_3137.jpg

IMG_3142.jpg

IMG_3143.jpg

IMG_3152.jpg

 

انا لله وانا الیه راجعون

درگذشت خواهر عزیزمان را به خانواده محترم عالیشاهی واردشیری ومسلمی وهمه لاجیمیهای عزیز وورکیهای باصفا تسلیت عرض نموده وازخداوند مسئلت دارم به خانواده محترمش صبر وبرای آن مرحومه طلب آمرزش میکنم از همه عزیزانی که از تشییع جنازه وکفن ودفن وسوم وهفتم این مرحومه شرکت کردند تقدیر وتشکر بعمل میآید واز زحمات مهندس بهمن عالیشاهی که در بیمارستان تا پای جان از خود گذشتگی نشان دادن وتا آخرین لحظه حق برادری را ادا کردند تقدیر وتشکر بعمل میآید واز همه فامیلها خواهرام وبرادران ودامادها دایی ها خاله ها وعمو وعموزاده ها وبخصوص شوهر وتنها فرزند مرحومه آقا مجید ومهربان عزیز که زحمات زیادی توی این مدت کشیدند ممنونیم وخداوند جزای خیر به همه شما بدهد

1.jpg

ازعجایب روزگار

 

untitled2e.png

خوش به حال دختردارا...

خوش به حال دختردارا...

افسران - خوش به حال دختردارا...

بازنشسته‌ها ۲ ماه وقت دارند تا ترک خدمت کنند

 
بازنشسته‌ها 2 ماه وقت دارند تا ترک خدمت کنند

بازنشسته‌ها ۲ ماه وقت دارند تا ترک خدمت کنند

 

 بازنشسته‌ها ۲ ماه وقت دارند تا ترک خدمت کنند : براساس قانون ابلاغی جدید تمام بازنشسته‌های دولتی باید تا کمتر از یک ماه دیگر از خدمت منفصل و با آنها تسویه شود. رئیس‌جمهوری قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان را برای اجرا به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ابلاغ کرد.

پیش از این دولت برای به کارگیری برخی بازنشسته‌های خود از مصوبه هیات وزیران استفاده می‌کرد، اما اکنون با این قانون این مسیر مسدود می‌شود.

این قانون که با عنوان طرح دو فوریتی به تصویب مجلس و تایید شورای نگهبان رسیده بود، تصریح کرده به کارگیری تمام بازنشسته‌ها در دستگاه‌های اجرایی و قانون مدیریت خدمات کشوری و کلیه دستگاه‌هایی که از بودجه عمومی کشور استفاده می‌کنند، ممنوع است.

این قانون در جلسه علنی مورخ ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ مجلس شورای اسلامی تصویب و طی نامه شماره ۲۶۱۴۵مورخ ۱۳۹۵/۰۳/۰۹از سوی رییس جمهور ابلاغ گردید.

متن این قانون به شرح زیر است:

ماده‌واحده ـ ازتاریخ ابلاغ این قانون، به‌کارگیری افرادی که در اجرای قوانین و مقررات مربوطه بازنشسته یا بازخرید شده یا بشوند، در دستگاههای اجرائی موضوع ماده(۵) قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۸/۷/۱۳۸۶ و کلیه دستگاههایی که به نحوی از انحاء از بودجه عمومی کل کشور استفاده می‌کنند، ممنوع می‌باشد.
تبصره۱ـ مقامات مذکور در ماده(۷۱) قانون مدیریت خدمات کشوری و همترازان آنها و ایثارگران، فرزندان شهدا و جانبازان هفتاد درصد (۷۰%) و بالاتر، نیروهای مسلح، وزارت اطلاعات و دارندگان اجازات خاصه مقام معظم رهبری از شمول این قانون مستثنی می‌باشند.

تبصره۲ـ دستگاههای موضوع این قانون در صورت لزوم می‌توانند از خدمات بازنشستگان متخصص با مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر به‌صورت پاره‌وقت و ساعتی استفاده کنند. حداکثر ساعات مجاز برای استفاده از بازنشستگان، یک‌سوم ساعات اداری کارمندان رسمی است وحق‌الزحمه این افراد متناسب با ساعات کاری آنها حداکثر معادل یک‌سوم کارمندان رسمی همان شغل تعیین و پرداخت می‌شود.

تبصره۳ـ دستگاههای مشمول مکلفند ظرف مدت شصت روز از تاریخ ابلاغ این قانون آن دسته از افرادی را که برخلاف مفاد این قانون به‌کارگرفته شده‌اند، از خدمت منتزع و با آنان تسویه‌حساب کنند. افراد مذکور نیز باید ظرف مهلت قانونی مقرر سمت و پست خود را ترک کنند. پرداخت هرگونه وجهی پس از این مهلت از هر محل و تحت هر عنوان در حکم تصرف غیرقانونی در اموال دولتی است.

تبصره۴ـ کارکنان و اعضای هیأت مدیره مناطق آزاد تجاری‌ ـ صنعتی نیز مشمول این قانون می‌باشند.

تبصره۵ ـ از تاریخ ابلاغ این قانون، ماده (۴۱) قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب ۱۵/۸/۱۳۸۴، ماده (۹۱) قانون استخدام کشوری مصوب ۳۱/۳/۱۳۴۵، ماده (۹۵) قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۸/۷/۱۳۸۶ و بند (ب) ماده (۶۵) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران مصوب ۱۵/۱۰/۱۳۸۹ نسخ می‌شود.

قانون فوق مشتمل بر ماده‌واحده و پنج تبصره در جلسه علنی روز دوشنبه مورخ بیستم اردیبهشت‌ماه یکهزار و سیصد و نود و پنج مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در تاریخ ۲۹/۲/۱۳۹۵ به تأیید شورای نگهبان رسید.

مژده به بازنشستگان

 

photo_2016-06-08_21-52-23.jpg