جای ماخالی

اسلام تكفير ميشد و جان و مال و مسلمانان مباح خوانده میشد.

به گزارش شهدای ایران به نقل از پایگاه عراقی نون، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدالصافی نماینده حضرت آیت الله سیستانی و امام جمعه کربلا، پیام تبریک معظم له را به نیروهای پلیس ابراز داشت و از نقش نیروهای پلیس در عملیات آزادسازی فلوجه از لوث داعش تقدیر نمود.
به گزارش جام جم آنلاین، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه شخصی اینستاگرامش خطاب به سلمان، بن سلمان و جبیر از حکام سعودی نوشت: در حالیکه شما راه خانه خدا را بر حجاج ایرانی بستید...
در حالیکه دو گروه تروریستی را با فرماندهی کنسولگری خود در اربیل، وارد مرزهای کردستان ایران کردید و همه آنها کشته شدند...
در حالیکه به آشکاری از تروریست های مستقر در فلوجه عراق حمایت کردید، فلوجه آزاد شد، چشم تکفیری ها کور شد.
بیایید از شکست خودتان در یمن و عراق و سوریه درس بگیرید و از مسلمان کشی و کودک کشی دست بردارید
جاهلیت هیچ نتیجه ای جز بدنامی برای شما ندارد.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی اقدام آل خلیفه مبنی بر سلب تابعیت از شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین، بیانیه ای صادر کرد.
متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
مردم مسلمان و مظلوم بحرین مدت طولانی و سالهای مدیدی است تحت ظلم، تبعیض، بی عدالتی، تحقیر واقدامات خشن، ضد انسانی و غیر قابل قبول آل خلیفه قرار گرفته اند.
این مردم نجیب و صبور به رغم فشارهای سنگین و برخوردهای نژاد پرستانه آل خلیفه حتی دستگیری برخی از رهبران سیاسی و دینی، به زندان کشاندن زنها و کودکان و شکنجه خوفناک آنها، لغو تابعیت شهروندان، تضییع حقوق شهروندی و دهها جنایت دیگر، بدون دادن هر گونه بهانه ای به دست آل خلیفه بدنبال احقاق حقوق حقه
خود بصورت مسالمت آمیز بوده و تشدید فشارها هرگز آنها را از این مسیر سلمی خارج نکرده است.
اما گستاخی آل خلیفه به جایی رسیده است که با نادیده گرفتن نجابت مردم و حرکت سلمی آنها و با استفاده از
سکوت معنادار سازمان ملل، آمریکا و کشورهای غربی هر روز بر دامنه جنایات خود و ایجاد خفقان و فشار
بیشتر بر ملت بحرین افزوده است.
بازداشت غیر قانونی شیخ علی سلمان و دیگر رهبران سیاسی و دینی بحرین در سایه سکوت مجامع بین المللی،
آل خلیفه را به این گستاخی کشانده تا حریم روحانی بر جسته و رهبر دینی شیعیان بحرین، حضرت آیت الله شیخ
عیسی قاسم را مورد تهدید قرار داده و تصورات نگران کننده ای در اذهان مردم منطقه و بحرین بوجود آورد.
به نظر می رسد آل خلیفه از حرکت مسالمت آمیز مردم سوء استفاده کرده و برآورد دقیقی از خشم مردم ندارد.
یقینا آنها می دانند تجاوز به حریم آیت الله شیخ عیسی قاسم خط قرمزی است که عبور از آن شعله ای از آتش
را در بحرین و سراسر منطقه پدید خواهد آورد و برای مردم راهی جز مقاومت مسلحانه باقی نخواهد گذاشت.
قطعا تاوان آن را آل خلیفه پرداخت خواهد کرد و نتیجه آن جز نابودی این رژیم سفاک نخواهد بود
حامیان آل خلیفه بدانند اهانت به آیت الله شیخ عیسی قاسم و استمرار فشارهای بیش از حد به مردم بحرین
سرآغاز انتفاضه خونینی است که عواقب آن بعهده کسانی خواهد بود که به گستاخی حکام بحرین مشروعیت
می دهند.
(وانتصروا من بعد ما ظلموا و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون) شعرا 222
قاسم سلیمانی
علامه طباطبایی
هرگاه میان مشکلات قرار گرفتید،
سیل صلوات راه بیاندازید .
زیرا آن سیل حتما مشکلات را با خود میبرد
....

















بازنشستهها ۲ ماه وقت دارند تا ترک خدمت کنند : براساس قانون ابلاغی جدید تمام بازنشستههای دولتی باید تا کمتر از یک ماه دیگر از خدمت منفصل و با آنها تسویه شود. رئیسجمهوری قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان را برای اجرا به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ابلاغ کرد.
پیش از این دولت برای به کارگیری برخی بازنشستههای خود از مصوبه هیات وزیران استفاده میکرد، اما اکنون با این قانون این مسیر مسدود میشود.
این قانون که با عنوان طرح دو فوریتی به تصویب مجلس و تایید شورای نگهبان رسیده بود، تصریح کرده به کارگیری تمام بازنشستهها در دستگاههای اجرایی و قانون مدیریت خدمات کشوری و کلیه دستگاههایی که از بودجه عمومی کشور استفاده میکنند، ممنوع است.
این قانون در جلسه علنی مورخ ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ مجلس شورای اسلامی تصویب و طی نامه شماره ۲۶۱۴۵مورخ ۱۳۹۵/۰۳/۰۹از سوی رییس جمهور ابلاغ گردید.
متن این قانون به شرح زیر است:
مادهواحده ـ ازتاریخ ابلاغ این قانون، بهکارگیری افرادی که در اجرای قوانین و مقررات مربوطه بازنشسته یا بازخرید شده یا بشوند، در دستگاههای اجرائی موضوع ماده(۵) قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۸/۷/۱۳۸۶ و کلیه دستگاههایی که به نحوی از انحاء از بودجه عمومی کل کشور استفاده میکنند، ممنوع میباشد.
تبصره۱ـ مقامات مذکور در ماده(۷۱) قانون مدیریت خدمات کشوری و همترازان آنها و ایثارگران، فرزندان شهدا و جانبازان هفتاد درصد (۷۰%) و بالاتر، نیروهای مسلح، وزارت اطلاعات و دارندگان اجازات خاصه مقام معظم رهبری از شمول این قانون مستثنی میباشند.
تبصره۲ـ دستگاههای موضوع این قانون در صورت لزوم میتوانند از خدمات بازنشستگان متخصص با مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر بهصورت پارهوقت و ساعتی استفاده کنند. حداکثر ساعات مجاز برای استفاده از بازنشستگان، یکسوم ساعات اداری کارمندان رسمی است وحقالزحمه این افراد متناسب با ساعات کاری آنها حداکثر معادل یکسوم کارمندان رسمی همان شغل تعیین و پرداخت میشود.
تبصره۳ـ دستگاههای مشمول مکلفند ظرف مدت شصت روز از تاریخ ابلاغ این قانون آن دسته از افرادی را که برخلاف مفاد این قانون بهکارگرفته شدهاند، از خدمت منتزع و با آنان تسویهحساب کنند. افراد مذکور نیز باید ظرف مهلت قانونی مقرر سمت و پست خود را ترک کنند. پرداخت هرگونه وجهی پس از این مهلت از هر محل و تحت هر عنوان در حکم تصرف غیرقانونی در اموال دولتی است.
تبصره۴ـ کارکنان و اعضای هیأت مدیره مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی نیز مشمول این قانون میباشند.
تبصره۵ ـ از تاریخ ابلاغ این قانون، ماده (۴۱) قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب ۱۵/۸/۱۳۸۴، ماده (۹۱) قانون استخدام کشوری مصوب ۳۱/۳/۱۳۴۵، ماده (۹۵) قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۸/۷/۱۳۸۶ و بند (ب) ماده (۶۵) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران مصوب ۱۵/۱۰/۱۳۸۹ نسخ میشود.
قانون فوق مشتمل بر مادهواحده و پنج تبصره در جلسه علنی روز دوشنبه مورخ بیستم اردیبهشتماه یکهزار و سیصد و نود و پنج مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در تاریخ ۲۹/۲/۱۳۹۵ به تأیید شورای نگهبان رسید.
