"مفقودالاثر" زنده تر از ماست مبادا / بر خاطره ی گمشده تهمت زده باشیم افسران - "مفقودالاثر" زنده تر

"مفقودالاثر" زنده تر از ماست مبادا / بر خاطره ی گمشده تهمت زده باشیم

افسران -
یک بار نشد سرخ و مصیبت زده باشیم / ازدامن آلوده به غربت زده باشیم
یک بار نشد آه که در وصف شهیدان / حرف دل خود را به صراحت زده باشیم
یا حداقل توی لغت نامه ی ماندن / زیر لغت عشق علامت زده باشیم
در سیل ملخ ها نکند ما و شما نیز / یک مزرعه ی بی برِ آفت زده باشیم
از خویش بپرسیم که رسوایی خود را / تا کی همه جا رنگ جماعت زده باشیم
"مفقودالاثر" زنده تر از ماست مبادا / بر خاطره ی گمشده تهمت زده باشیم
نزدیک بهار است بترسیم از اینکه / در پیش گل لاله خجالت زده باشیم ...

معنای گوگل چیست؟

افسران - معنای گوگل چیست؟
ghalandarGoogle = Go + ogle

ogle = چشم چرانی کردن. نگاه هیز داشتن

اعزام لشکر جن برای کشتن بشار اسد


یک فعال زن کویتی از اعزام لشکری از جنیان برای کشتن رئیس جمهور سوریه خبر داد!
کامیاران نیوز: خانم سلوي المطيري به جای این چرندیات بهتر است اگر دارای چنین قدرت مسخره ای بود ابتدا این لشکر جنیان را برای جنگ با صهیونیست ها اعزام می کرد که حدود 70سال تمام است اعراب را به لجن کشیده است وحکام عرب منجمله امیر کویت را به مانند  عروسک های خیمه شب بازی فرض می کنند

سلوي المطيري
"سلوی المطیری" فعال اجتماعی مشهور کویتی بر صفحه شخصی خود در یک سایت اجتماعی اینترنتی مدعی شد: یکی از فرماندهان جنّیان را تسخیر کرده ام که لشکری قوی را در اختیار دارد و پیش از این هم از آنها برای انجام برخی کارها استفاده کرده ام.

به نوشته سایت عرب زبان "وطن" این زن کویتی در ادامه آورده است: "این فرمانده جنی را برای یاری دادن به ارتش آزاد سوریه و کشتن بشار اسد اعزام می کنم. در آخرین جلسه ای که با این فرمانده جنّی داشتم، قرار شد آنها به جنگ اسد بروند و با سلاح کمری او را به قتل برسانند".
منبع:مشرق

چرا بعضی وبلاگها سکوت کردند؟؟!!


سئوال سید مدیر وبلاگ آزادگان ولایتمدار از آقای اسماعیل شمس مسئول هیئت امام سجاد(ع) :

چرا زمانیکه بنیاد شهید و امور ایثار گران پرونده کارگروه اول را مسدود کرد آقای وجیه الله فرامرزی در هیئت امام سجاد (ع) از عموم آزادگان خواست برای کمک به این کارگروه اقدامی بکنند اما شما آقای اسماعیل شمس مسئول هیئت امام سجاد(ع) عنوان نمودید عملکرد این کارگروه ( ۳۳ نفر)  به خودشان ربط دارد این مسائل نباید در این هیئت مطرح شود.

مگر شما آزاده نیستید ؟ مگر شما در اسارت به دیگراسرا کمک نمی کردید؟ مگر در هیئت ها نباید از حق و حقوق مظلومین  دفاع کرد ؟ و سئولات دیگر که بایستی جواب بدهید؟

آسه بیا آسه برو گربهه شاخت نزنه

برای همایش وبلاگ نویسان حدود 40 تا وبلاگ نویس یکباره سر از هتل در آورند

بد نیست مسعود پرزیوند مدیر وبلاگ هئیت امام سجاد (ع) گاهی هم به مسائل آزادگان بپردازد

شما هم می توانید به وبلاگ های کم فعالیت سری بزنید و علت را جویا شوید

وبلاگ آزادگان ولایتمدار برداشت از ۱۱ تکریت : بعضی از وبلاگها گاهی آنچنان فوران می کنند و آدم را امیدوار می کنند که آدم فکر میکند این بهترین وبلاگ خواهد بود
مثل وبلاگ هئیت امام سجاد علیه السلام  که یکوقت حتی طرح وحدت همه وبلاگها و یکی شدن آن را در ضمن یک سایت می داد که اگر این طرح انجام می شد  الان مدتها هیچ خبری در آن سایت درج نمی شد!!!
بد نیست بدانید این وبلاگ آخرین مطلب خود را در تاریخ شنبه 25 خرداد 1392 نوشته است و هیچ خبری از اخبار این روزهای سخت آزادگان ننوشته است،
بد نیست آقای مسعود پرزیوند گاهی هم به مسائل آزادگان بپردازد و فقط نظریه ندهد بالاخره این روزها اخبار زیادی برای درج کردن در وبلاگ هست مگر اینکه به اقتضای آهسته برو آهسته بیا که گربه شاخت نزنه باشه که آن خودش فلسفه دیگری دارد.
 شما هم می توانید به وبلاگ های کم فعالیت سری بزنید و علت را جویا شوید که چر در این ایام اینطور به گوشه ای خزیدند یادم هست وقتی برای همایش وبلاگ نویسان دعوت بعمل امد حدود 40 تا وبلاگ نویس یکباره سر از هتل در آورند ولی اکنون که وقت کار است این تعداد شاید به نصف رسیده باشد باید دید که فعالیت این دوستان فصلی هست یا فقط موقع همایشها!
بهر حال از دوستان وبلاگ نویس که این روزها فعالیت زیادی را انجام می دهند باید تشکر کرد و ما همه مدیوین این عزیزان هستیم مثل آزادگان ولایتمدار- شاخه انار -آزاده نیوز -دیبا نیوز -آزادگان سرافراز - مینوی آزادگان - همایش تکریت - خط پدافندی - وبلاگ تکریت11 سید محسن حیدری - خادم الاسرا مهربان اصفهانی- پلیس آزادگان - وبلاگ آزادگان دزفول که این روزها متفاوت با همه سالهای دیگر فعالیت می کند و همچنین از سایت مینوی آزادگان که خبرهای قانونی و مهم را به گوش ما می رسانند تشکر می کنیم و دوستان دیگری که احیانا از قلم افتادند ولی فعالیت می کنند دستشان درد نکند و موفق باشند.
بنده هم از همه زحمتکشان ووبلاگ نویسانی که برای حق و حقوق بچه ها فعالیت میکنن تقدیر وتشکر میکنم

خدایا الله قلی را به کرمت بپذیر


http://sayberi174.ir/theme/rahiyan/top.jpg



 از راست به چپ احمد قم‌تپه، غلامرضا شاه‌ علی، مرحوم الله‌ قلی عراقی و محمدرضا خدادادی

قابی برای الله قلی که شب هفتش نزدیک است!

 برادران عزیز این چهرة الله‌قلی را همه بیاد داریم. عزیزی که دیگر در بین ما نیست. دیروز پیکرش زیر خروارها خاک مدفون شد و هزاران خاطره تلخ و شیریبن را در پیچ و تاب کفن با خود برد. برادران بعد از افطار، نماز لیلةالدفن برایش خواندند. الفاتحه با تشکر از برادر گرامی شاه‌علی جهت ارسال عکس و آرزوی سلامتی و طول عمر برای ایشان و سایر همراهان.منبع: وبلاگ زیدالله نوری

اندرزها


Don't count the years, count the memories

سالها را نشمار، خاطرات را بشمار


When you were born, you were crying
And everyone around you was smiling
Live your life so at the end
You��e the one who is smiling and everyone
Around you is crying

وقتی كه به دنیا آمدی، تو گریه می كردی
و اطرافیانت لبخند به لب داشتند
آنگونه باش كه در پایان زندگی
تو تنها کسی باشی که لبخند بر لب داری
و اطرافیانت گریه می كنند

وجدان

وجدان

متاسفانه بعضی ها هستند که :
بی غذا ، دو ماه دوام می آورند ؛
بی آب ، دو هفته ؛
بی هوا ، چند دقیقه ؛
و
بی "وجـــدان" ، خـیلی ...

دعوت از آزادگان جهت سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه کشور "


" دعوت از آزادگان جهت سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه کشور "


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پیام آزادگان : عبدالعلی ابراهیمی معاون محتر امور استانهای شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور به تمامی دفاتر نمایندگی این شورا در استانها اعلام نمود به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز" 26 مرداد ماه " برای ایراد سخنرانی قبل از خطبه ها از آزادگان شاخص دعوت نمایند.

تصویر نادر از دو مسلمان معروف آمریکا . محمد علی کلی و مالکوم ایکس به همراه فرزندانشان

افسران - تصویر نادر از دو مسلمان معروف آمریکا . محمد علی کلی و مالکوم ایکس به همراه فرزندانشان

خداوند متعال


افسران - حدیث قدسی/توبه

روحانی دردیداربا ایثارگران «غرور و عظمت جانبازان و آزادگان از یاد رفتنی نیست».

اسرائیل توان اقدام نظامی علیه ایران را ندارد/ رهبر انقلاب جامعه را با تدبیر هدایت می‌کنند

 

رئیس‌جمهور منتخب تأکید کرد: اینکه رژیم صهیونیستی نمی‌تواند ملت ایران را تهدید واقعی کند و قدمی نظامی علیه ما بردارد، به دلیل سابقه هشت سال دفاع مقدس است.

ادامه نوشته

چه سخت بودتلاطم امواج سخت اسارت!

درگذشت برادر آزاده الله قلی عراقی را به جمیع آزادگان و خانواده محترم تسلیت عرض میکنم و آرزوی صبر و سلامتی برایتان دارم


سلام / چه سخت بودتلاطم امواج سخت اسارت! باخواندن این مطلب دلم به اردوگاه رفت وروزهای باهم بودن که طعم خطرداشت! / روحش شاد/ آزادگان که درس آزادگی را ازمولا ومقتدای خودحسین(ع)آموختندوروایتگرعشق بودند/ امروزبایدمسئولین نظام الله قلی هارا دریابندتافراق وافسوس نماندکه اگربودچه می شدوچه می کردیم! امروزبایدفرهنگ غنی ایثاررادرجامعه مزه مزه کنیم که مباد اگر فراموش شود فراموشمان می کنندچرا که روزگارغدارعجب بی مروت است.


نویسنده: زید الله نوریالله‌قلی عزیز! یادم است که در خرداد1361 با بچه‌های عملیات بیت‌المقدس وارد اردوگاه عنبر شدی. خنده رو و شوخ مسلک. همه پکر بودند ولی تو می‌خندیدی و می‌خنداندی. گذشت و رفتیم رمادی باز هم لبخند زنان نقش بازی می‌کردی و می‌خنداندی. آن‌هم گذشت تا پایمان به اردوگاه بین‌القفسین رسید. در اوج خفقان اردوگاه در مقابل دیدگان افسر عراقی نقش کمدی ایفا کردی تا جایی که سرگرد متکبر عراقی قهقهه می‌زد و اسمت را گذاشته بود فنّان. آن هم گذشت و همه چیز تمام شد برگشتیم(یعنی نه سال بعد). چند بار تماس گرفتی و حال و احوالی کردیم. خیلی از روزگار گله‌مند بودی ولی باز هم خندان و بی غل و غش. گذشت تا اینکه خبرت را شنیدم آنهم خیلی حزن‌آور گفتند بستری‌اش کرده‌اند و معده‌اش را درآورده‌اند چون سرطان است. اما گفتند این را در وبلاگ ننویس چون ممکن است بگوشش برسد. بخاطر طبع لطیفت دوستان نگرانت بودند که مبادا اسم غول سرطان زودتر از پا بیندازدت. ولی اتفاقی که نباید بیفتد افتاد و تو با تمام مشکلات پر کشیدی و رفتی. اما گفتند در لحظات آخر هم می‌خندیدی و همه را بدرود می‌گفتی. شنیدم گفتی من همه را حلال کردم به همه بگوئید حلالم کنند چشم عزیز دلم حلالت کردیم مگر زحمتی دارد آنهم در حق کسی که اول او حلالت کرده است. برو به بهشت و زخم‌های این بیماری را برای همیشه التیام بده. دیر یا زود همدیگر را می‌بینم


بخش اول مصاحبه فاش نیوز واقای زریبافان

گفت وگوی صریح وچالشی فاش نیوزبا رئیس بنیادشهید وامورایثارگران(بخش اول) سه شنبه, 25 تیر 1392 12:24

فاش نیوز - راستش زودتر ازاین ها منتظر چنین فرصتی بودیم که بتوانیم آئینه ای باشیم دو رویه که هم بتوانیم مشکلات ودغدغه های ایثارگران و مخدومان را به کسی که خود را با افتخارخادم ایثارگران می نامدمنعکس کنیم و هم مصلحت ها و مضایق و شرایط و مقتضیات جایگاه ایشان را به جامعه ایثارگری یاد آورشویم.

ادامه نوشته

اللهم أغن کلَّ فقیر...



افسران - اللهم أغن کلَّ فقیر...
رَ‌بِّ إِنِّی لِمَا أَنزَلْتَ إِلَیَّ مِنْ خَیْرٍ‌ فَقِیرٌ‌
پروردگارا
من به هر خیری که سویم بفرستی
سخت نیازمندم...


(سوره مبارکه قصص، آیه نورانی 24)

حواست باشه لختت نکنن

حالا بعد خواندن این پیام به وبلاگ http://noor1367.blogfa.com/صدای پای اسب میگم هواسش باشه

اگه با پول ماده 13 رفتی و یک بانک تاسیس کردی نکنه لختت کنن ها از ما گفتن.....هه هه هه


 - قرار ملاقاتی با مدیر عامل بانک برای آن خانم ترتیب داده شد . پیرزن در روز تعیین شده به ساختمان مرکزی بانک رفت و به دفتر مدیر عامل راهنمائی شد . مدیر عامل به گرمی به او خوشامد گفت و دیری نگذشت که آن دو سرگرم گپ زدن پیرامون موضوعات متنوعی شدند . تا آنکه صحبت به حساب بانکی پیرزن رسید و مدیر عامل با کنجکاوی پرسید راستی این پول زیاد داستانش چیست یا به تازگی به شما ارث رسیده است . زن در پاسخ گفت خیر ، این پول را با پرداختن به سرگرمی مورد علاقه ام که همانا شرط بندی است ، پس انداز کرده ام . پیرزن ادامه داد و از آنجائی که این کار برای من به عادت بدل شده است ، مایلم از این فرصت استفاده کنم و شرط ببندم که شما شکم دارید !
مرد مدیر عامل که اندامی لاغر و نحیف داشت با شنیدن آن پیشنهاد بی اختیار به خنده افتاد و مشتاقانه پرسید مثلاً سر چه مقدار پول . زن پاسخ داد ۲۰ هزار دلار و اگر موافق هستید ، من فردا ساعت ۱۰ صبح با وکیلم در دفتر شما حاضر خواهم شد تا در حضور او شرط بندی مان را رسمی کنیم و سپس ببینیم چه کسی برنده است . مرد مدیر عامل پذیرفت و از منشی خود خواست تا برای فردا ساعت ۱۰ صبح برنامه ای برایش نگذارد .
روز بعد درست سر ساعت ۱۰ صبح آن خانم به همراه مردی که ظاهراً وکیلش بود در محل دفتر مدیر عامل حضور یافت . پیرزن بسیار محترمانه از مرد مدیر عامل خواست کرد که در صورت امکان پیراهن و زیر پیراهن خود را از تن به درآورد . مرد مدیر عامل که مشتاق بود ببیند سرانجام آن جریان به کجا ختم می شود ، با لبخندی که بر لب داشت به درخواست پیرزن عمل کرد .

وکیل پیرزن با دیدن آن صحنه عصبانی و آشفته حال شد . مرد مدیر عامل که پریشانی او را دید ، با تعجب از پیر زن علت را جویا شد . پیرزن پاسخ داد من با این مرد سر ۱۰۰ هزار دلار شرط بسته بودم که کاری خواهم کرد تا مدیر عامل بزرگترین بانک کانادا در پیش چشمان ما پیراهن و زیر پیراهن خود را از تن بیرون کند !

و اما حجاب


و اما حجاب 2...

افسران - و اما حجاب 2...

غیر از اینه ؟ پس به کجا چنین شتابان

غیر از اینه ؟ پس به کجا چنین شتابان

افسران - غیر از اینه ؟ پس به کجا چنین شتابان

من یک پسر مذهبی هستم


 
من یک پسر مذهبی هستم …
 
من حق دارم ایام فاطمیه پیرهن مشکی تنم کنم (حتی تابستون) و
 کسی حق ندارد به من بگوید تو همش در غم و ماتم به سر می بری!
من حق دارم محرم که می شود زنگ تلفن همراه خودم را مداحی بگذارم و
کسی حق ندارد به من بگوید تو انسان افسرده ای هستی!
من حق دارم عکس شهید را به عنوان پس زمینه گوشی ام انتخاب کنم و
 کسی حق ندارد با دیدن عکس شهید به من پوزخند بزند!
من حق دارم به جای سینما رفتن شبهای جمعه برم گلزار شهدا و
کسی حق ندارد به تمسخر بگوید که شماها را فقط باید در قبرستان!!!
 پیدا کرد! من حق دارم که دوست نداشته باشم اسم بازیگرهای هالیوودی وفوتبالیست ها
 خارجی را بدانم وکسی حق ندارند من را انسان عقب افتاده ای بداند!
من حق دارم هر کجا عکس رهبرم را دیدم به او ابراز ارادت کنم واشکهایم
جاری بشودبه خاطر مظلومیت های آقا و کسی حق ندارد چپ چپ به من نگاه کند!
من حق دارم توی خط واحد بجای گوش دادن اندی و ….،
مداحی حاج منصور گوش بدم وحق دارم وقتی راه میرم بجای اینکه زل بزنم
 تو صورت دخترایه مردم سرم پایین باشه و کسی حق ندارد به من بگوید
”چقدر املی“!
من یک پسر مذهبی هستم …
من معنای لذت بردن از زندگی را می دانم…
من معنای شادی و خنده را می دانم…
من انسان غمگین و افسره ای نیستم…
من از زندگی به شیوه خودم لذت می برم…
من یک پسر مذهبی هستم و باور کنید که من هم حق زندگی دارم!


وقتی دستتون خیس شد بگید بارون اومده!!!!

سلام. خدمت تمام عزیزای دلم آزادگان سرافراز و الماسهای درخشان«قیمت الماس توی بازار چنده الان؟! پس چرا میان این الماسها رو بی قیمت میکنن!!!» بگذریم. بنده میخواستم بگم از طرف دوستی حدودا ساعت 14 یک پیامکی اومد به این مضمون:قابل توجه برادران آزاده جانباز و ایثارگران طبق فرمایش یکی از نمایندگان برادران آزاده با حا آقا ابوترابی ایشان صحبتهای زریبافان را درباره سهام رد کردند و فرمودند فقط قرار شده پول نقد بپردازند هیچ کس نه برگ سهام امضاع کند و نه کارت جدید بگیره والسلام اطلاع رسانی شود.

حالا تا چه حد این پیام درست باشه. همه عزیزانی که این پیامک را به هم میدهند نیتشون خیر است«آزادگان» منتها اگر دوستانی از وبلاگنویسها دسترسی به حاج آقا دارند یک استعلام کوچکی بگیرند تا انشاءالله واقعیت این پیامک به اثبات برسه.
اما توصیه حقیر ؛ و در پیشگاه الهی فقیر؛ این است که برفرض درست بودن تا دریافت پول و واریز به حساب و برداشت هیچگونه اقدامی نسبت به این مبلغ نکنید تا مبادا در چاهی که قبلا حفر کرده اید بیفتید. ضمن اینکه دوستانی که قبلا پولشان هنوز در بانک دی هست بعنوان یک کوچکتر خواهش دارم کلیه پول خود را از بانک دی «مخصوصا کارت مرتبط با ماده کذائی» به در کنید و در بانک یا موسسه یا قرض الحسنه دیگر بگذارید تا دوباره ادعا نشه که آزادگان نیازی به این پولها ندارند!!!! شاید شخص گذاشته برای روز مبادا . چون اکثر ما مثل بنده و .... جوان عقد کرده یا دم بخت داریم. «البته بنده پولم را نفله کردم رفت به کسی"منظور آقایان" مربوط هم نیست» و در آخر تا دستتان را دراز نکردید و خیس نشده است نگوئید باران می آید.
والسلام
خادم الاسراء کربلائی و.ا.م«شوریده اصفهانی»

به همین سادگی...!!!

در زبان انگليسي ، واژه هاي :
FriEND ( دوست ) ...
BoyfriEND ( دوست پسر ) ...
GirlfriEND (دوست دختر ) ...
BestFriEND (بهترين دوست ) ...
همگي سه حرف END (خاتمه) را بهمراه دارند ...
اما کلمه FamILY ( خانواده ) سه حرف " ILY " را دارد ، که همان مخفف " I Love You " مي باشد ...
و جالب است بدانيد :
FAMILY = Father And Mother I Love You